Support på Business Central
Hos Curabis hjælper vi dig hurtigt og effektivt, når der opstår udfordringer i Microsoft Dynamics 365 Business Central. Vores specialister sikrer, at dine løsninger fungerer optimalt, så du kan holde fokus på din forretning. Vi tilbyder support, fejlretning og rådgivning – altid med udgangspunkt i dine behov.
Hos CURABIS får du professionel og effektiv support til Microsoft Dynamics 365 Business Central. Vores mål er at sikre, at du hurtigt kommer videre, når der opstår udfordringer, så din forretning ikke går i stå. Du kan her fra siden - via opret Supportsag - kontakte os.
Vi håndterer henvendelser via vores support-pipeline. Har du en aktiv supportaftale, får du naturligvis fortrinsret. Ønsker du at tale direkte med en medarbejder, kan du ringe til os på
+45 7026 2929
hvor vi hjælper dig videre. I langt de fleste tilfælde løser vi sagen via TeamViewer, som du nemt kan downloade her på siden. Hos CURABIS kombinerer vi hurtig adgang til support med dyb teknisk viden – til gavn for din hverdag.
Skal du have online support?
Her kan du downloade vores supportværktøj. Følg instruktioner på skærmen og oplys derefter venligst dit TeamViewer ID til vores Kundesupport.
Opret en Supportsag
Skriv en besked med dine supportønsker og vi vender tilbage hurtigst muligt.
