Curabis

Produkter til Dynamics NAV

Med Microsoft Dynamics NAV er du i gode hænder... Og den seneste version byder på en række features, som strukturerer enhver rolle i en virksomhed. Digitaliseringen er ved at blive et seriøst vokabular når vi taler implementering af et ERP-system som Dynamics NAV.

Hos Curabis har vi specialiseret os i en række produkter, som vi efterfølgende tilpasser til netop dine behov. Vi tager udgangspunkt i en standardiseret Microsoft Dynamics NAV, lægger de produkter på du måtte have behov for og bruger resten af tiden på at tilpasse produktet, så det matcher din virksomhed.

For os er alle virksomheder specielle og der er en årsag til at du er kommet det sted du er nu. Derfor er det vigtigt at du bevarer dine 'specialiteter', og vi hjælper dig med at forankre dem solidt i dit ERP-system.

Curabis Web

Curabis Web skaber forbindelse fra din Dynamics NAV og til din webside.
Din webside forbliver uafhængig fra din Dynamics NAV, selv om du har realtime opdatering af alle relevante data.

Curabis Store

Curabis Store understøtter detailsalg, altså salg til anonyme kunder. Har du behov for kundeklub, gavekort, kassestyring og maget andet, så læs mere her...

Projektstyring

Vi tager vores egen medicin og har udviklet en projektstyringsløsning, som understøtter agile udviklingsprojekter. Tilbyder du projektrelaterede ydelser, så bør du se på vores projektstyringsværktøj.

OIOUBL+

Udgående OIOUBL er standard i Dynamics NAV, men hvis du modtager faktura med OIOUBL, så har vi bygget en standardiseret løsning til formålet. Løsningen læser også vedhæftede dokumenter og viser dem i din Dynamics NAV.

Forsendelse

Arbejder du med Danske fragtmand, eller Postnord, så har vi bygget EDI til disse virksomheder direkte ind i Dynamics NAV. Vi håndterer labeludskrift, track'n'trace og den elekroniske kommunikation med dine fragtudbydere.

PBS-integration

Skal du opkræve løbende ydelser, eller har du en aftale med dine kunder om automatisk opkrævning, så kan vi styre opkrævninger direkte i Dynamics NAV.

Forretningsforståelse og support:

Vi arbejder grundlæggende med to forskellige linjer af produkter. Vore egne, som du kan se på denne side, men også tredjepartsprodukter fra andre leverandører, som du kan læse under kompetencer. På denne måde kan vi dække mange branchers behov. Er du på udkig efter en partner med fokus på produkter som Lessor Løn, Payment Management, Document Capture, eller vil du gerne have en webintegration, så er du kommet det rette sted.

Læs mere om vore kompetencer her...